5 dolog amit minden reggel megcsinálok | #GIRLBOSS ROUTINE

5 dolog amit minden reggel megcsinálok | #GIRLBOSS ROUTINE

“Nem vagyok a reggel embere.” Ismerős kis mondat ez számodra is? Több évig nagyon jellemző volt rám is ez a kijelentés, de mára már sikerült kialakítanom egy olyan rutint, aminek köszönhetően zökkenőmentesen, maxon beindíthatom a napomat. Na persze én is emberből vagyok és ahogy az edzés – étkezés területén sem vagyok görcsös, így itt is kiegyeztem egy 80-20-as arányban. Mit jelent ez? A hét nagy részében törekszem arra, hogy 5:30-kor kipattanjak vagy éppen kimásszak az ágyból, de megengedek magamnak egy kis kilengést ha úgy adódik, ezekben az esetekben is általában fent vagyok már 7 órakor.

Egyenlőre még ébresztő órára kelek, azonban egyre inkább törekszem arra, hogy ezt minél előbb elhagyhassam és saját magamtól ébredjek ebben az időben. Ehhez azt szoktam alkalmazni lefekvés előtt, hogy többször is elmantrázom magamnak, hogy fel fogok ébredni 5:30-kor. Hatásos és jól működik, amennyiben kellőképpen koncentrálsz rá. Most pedig akkor lássuk mi az az 5 dolog amit minden reggel megteszek azután, hogy felébredtem, kihúztam a függönyöket és kinyitottam az ablakot. (ha tehetném ki is mennék az erkélyre jó mélyeket szippantani a hajnali levegőből)

Regenerálódás

Miután összelapátoltam magam az első utam a fürdőszobába vezet, ahol megmosom az arcom jó alaposan hideg vízzel, majd irány a konyha elkészíteni a hatalmas pohár citromos vizemet. Éveken át ezt a rutint a cigi kávé uralta, de higgyétek el nekem, hogy a hideg vizes arcmosás – citromos víz kombó ezerszer jobb és egészségesebb, na meg persze menőbb is!

Jóga/nyújtó gyakorlatok

Minden reggelem szerves része a jóga vagy pedig csak szimplán ezek a tanyasi tesiórás nyújtó gyakorlatok, mikor mihez van kedvem. Ez általában 20 percet vesz el a reggeleimből és ezért garantáltan megéri hamarabb felkelni, mert mérhetetlenül jól esik megnyújtóztatni az izmaimat és felkészíteni a testemet az előttem álló napra. Azoknak akik nem szeretnek reggel edzeni, érdemes kipróbálni a reggeli jógát, mert nagyon feltölt és valóban hatékonyabb leszel a nap során.

Meditáció

Sokáig időpocsékolásnak tartottam, de ahogy idősödik az ember úgy változik meg a kis belső világa. Azt hiszem úgy 2 éve a reggeleim része már a meditálás, amire kb. 10 percet szoktam szánni. Nagyon jó kis applikációk is léteznek már erre, illetve töménytelen mennyiségű youtube videó, úgyhogy nem tudjuk kifogásnak felhozni, hogy nem tudjuk hogyan kell meditálni. Ez alatt az idő alatt pozitív megerősítésekkel töltöm fel magam és előhívom a bennem rejlő Istennőt.

Hasznos percek

A reggeleim ezen szekcióiban átnézem és ha kell kiegészítem a To Do Listámat, amit szerintem senkinek sem kell bemutatnom, hogy micsoda. Aztán jöhet a célkitűző kis füzetem, ahol napi szinten írom a céljaimat és közben az álomtáblám segítségével vizualizálom, hiszen tudjuk, hogy ennek milyen fontossága van az életünkre nézve. Igen, sorsfordító!

 

Tápláló reggeli

Még számomra is meglepő, hogy mennyire fontos lett az, hogy ne moslékkal indítsam a reggeleimet. Ez alatt értem a rossz szénhidrátokat, a valag cukrot és nulla rostot. Helyette egy tápláló és energetizáló turmix vagy a tojás valamelyik formája esetleg egy fit szendvics vagy a kedvencem a zabkása, ami egész jó kis energialöketet biztosít egy húzós délelőttre. Elég egyszer kipróbálnod, hogy a szar reggelid felváltod minőségi reggelire és érezheted majd a különbséget azt garantálom. Én imádom azt, hogy energikus vagyok a reggeli után és nem pedig mindenáron el akarok aludni a délelőtt folyamán. A Top kedvenc reggelijeimről már írtam egy cikket amit ITT tudsz megtekinteni.

Ez lenne az az 5 fix dolog a reggeli rutinomból, amit mindig megcsinálok és teljesebbnek érzem magam tőlük. Még egy hétfői napnak és egy húzós hétnek is tudok örülni, ha így indítok ébredés után.

Neked van reggeli rutinod?

Love, J

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.